lørdag 5. januar 2013

Smil! En sommerLO!!

Jeg bare MÅ scrappe litt sommer nå på vinteren... 

Jeg fikk en herlig scrappepakke i posten fra Papirihjertet i dag!! Og i ettermiddag/kveld ble denne LOen til.

Bildet er av datteren på stranden i Nice. Gleder meg STORT til det blir sommer igjen.


Papirene på denne er fra My Minds Eye; My Minds Eye: The Sweetest Thing - “About Me” Collage Paper og My Minds Eye: The Sweetest Thing - “Smile” Beam Paper, og blomstene er fra Prima; Prima: Lady Godiva\\\\\\\'s - Coconut og Prima: Perle Bebe - Nature Garden. Ellers har jeg brukt washitape, dottie ann, noen Primatags, og så Dylusionspray...


Så om influensaen herjer inne, og sørpe/regn/snø/vind herjer ute... Så er det absolutt masse gøy å finne hos Papirihjertet som gir litt sommerfølelse!

Ha en super helg!

2 kommentarer:

Eva Marie sa...

Så vakkert Grethe!
Jeg lengter mot sommeren :)

Linda's Dillerier sa...

Deilig sommer lo!!

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget